Sekretarz Gminy
SEKRETARZ GMINY
Do obowiązków Sekretarza Gminy należy:
- Wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego Urzędu Gminy i w tym zakresie :
- opracowuje czynności dla poszczególnych stanowisk kierowniczych,
- informuje Wójta o konieczności dokonywania zmian personalnych,
- nadzoruje czas pracy pracowników samorządowych,
- prezentuje nowoprzyjętych pracowników,
- nadzoruje właściwe wydawanie środków finansowych na przydzielone zadania budżetowe.
- Wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Wójta.
- Pełni stały nadzór nad funkcjonowaniem urzędu.
- Przygotowuje tematykę narad kierownictwa urzędu.
- Organizuje bibliotekę urzędu i dba o stałe uzupełnianie zbiorów, w tym przede wszystkim aktów normatywnych.
- Nadzoruje kompletowanie dokumentacji z narad kierownictwa urzędu.
- Przedstawia Wójtowi propozycje do powierzenia określonych czynności pracownikom.
- Przyjmuje ustne oświadczenia ostatniej woli spadkodawcy.
- Przyjmuje pisma sądowe i prokuratorskie w wypadku niemożności doręczenia ich adresatowi w miejscu zamieszkania.
- Opracowuje projekty zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Cewicach.
- Prowadzi rejestr skarg i wniosków.
- Nadzoruje organizację pracy w urzędzie i przedstawia Wójtowi propozycje usprawnienia pracy urzędu.
- Koordynuje i organizuje sprawy związane z wyborami i spisami.
- Wykonuje funkcję zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych.
- Wykonuje inne czynności powierzone mu na podstawie art. 33 ust. 4 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.).
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Justyna Woźniak Data wytworzenia:
03 kwi 2008
Osoba dodająca informacje
Justyna Woźniak Data publikacji:
18 kwi 2008, godz. 12:12
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Klebba Data aktualizacji:
20 kwi 2012, godz. 12:54