Rozliczenie konkursu "Sprzątamy azbest na Pomorzu" - edycja 2013
Rozliczenie konkursu ( „Sprzątamy azbest na Pomorzu” - edycja 2013):
-uzyskanie dofinansowania wynikało z Programu Piorytetowego NFOŚiGW pn.” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2) – Usuwanie wyrobów zawierających azbest”
- do konkursu pn. "Sprzątamy azbest z terenu gminy Cewice - edycja 2013" przystąpiła Gmina Cewice
- realizację projektu dokonano w miesiącu październik 2013
- sprawozdanie z efektu ekologicznego i rzeczowego wykazało stan faktyczny jaki został osiągnięty w wyniku tego konkursu, tj. usunięto 22,16 Mg wyrobów zawierających azbest
-warunkiem uzyskania dofinansowania było przedłożenie dokumentów zgodnie z regulaminem konkursu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego”
-Dofinansowanie dotyczyłozbierania, transportu, unieszkodliwiania lub zabezpieczenia odpadów.
-Do obliczenia kosztów kwalifikowanych przyjęto współczynnik efektywności kosztowej wynoszącego nie więcej niż 400,00 zł/Mg.
-Gmina Cewice otrzymała dotację w wysokości 99,92 % kosztów kwalifikowanych na realizację Zadania
- planowany koszt kwalifikowany Zadania wyniósł 7756,00 zł
- dotacja ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku stanowi kwotę 7750,00 złotych tj. 99,92 % kosztów (przyznana zgodnie z umową nr WFOŚ/D/III-44.S/274/2013/ AZBEST-2013)
- środki dotacji z WFOŚiGW w Gdańsku zostaną wypłacone w wysokości:
a) udostępnionych z NFOŚiGW 3 875,00 zł
b) własnych 3 875,00 zł
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Małgorzata Tabaka Data wytworzenia:
12 lis 2013
Osoba dodająca informacje
Tomasz Klebba Data publikacji:
12 lis 2013, godz. 09:25
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Klebba Data aktualizacji:
12 lis 2013, godz. 09:27