Rozliczenie konkursu organizowanego przez WFOŚiGW w Gdańsku
Rozliczenie konkursu (edycja 2013):
- uzyskanie dofinansowania wynikało z Programu Piorytetowego NFOŚiGW pn.” Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne. Część 2 – Usuwanie wyrobów zawierających azbest”
- do konkursu "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Cewice - edycja 2013" przystąpiły 2 podmioty (w tym: osoby fizyczne)
- realizację projektu dokonano w miesiącach maj-lipiec 2013
- sprawozdanie z efektu ekologicznego i rzeczowego wykazało stan faktyczny jaki został osiągnięty w wyniku tego konkursu, tj. usunięto 4,995 Mg wyrobów zawierających azbest (czyli 370,00 m² powierzchni pokrycia dachowego)
-warunkiem uzyskania dofinansowania było przedłożenie dokumentów zgodnie z regulaminem konkursu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego” Dofinansowanie dotyczyłodemontażu, zbierania, transportu, unieszkodliwiania lub zabezpieczenia odpadów. Do obliczenia kosztów kwalifikowanych przyjęto współczynnik efektywności kosztowej:
- który nie mógł być wyższy niż 800,00 zł/Mg łącznie za: demontaż, zbieranie, transport unieszkodliwianie lub zabezpieczenie 1 Mg odpadów (1m² odpadu azbestu = 13,5kg).
- nie więcej niż 400,00 zł/Mg łącznie za: transport i unieszkodliwianie
-Gmina Cewice otrzymała dotację w wysokości 70% kosztów kwalifikowanych na realizację Zadania
- planowany koszt kwalifikowany Zadania wyniósł 3 996,00 zł
- dotacja ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Gdańsku stanowi kwotę 2790,00 złotych tj. 70% kosztów (przyznana zgodnie z umową nr WFOŚ/D/III-44.S/174/2013/ AZBEST-2013)
- środki dotacji z WFOŚiGW w Gdańsku zostałą wypłacone w wysokości:
a) udostępnionych z NFOŚiGW 1 395,00 zł
b) własnych 1 395,00 zł
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Tomasz Klebba Data wytworzenia:
02 wrz 2013
Osoba dodająca informacje
Tomasz Klebba Data publikacji:
02 wrz 2013, godz. 08:35
Osoba aktualizująca informacje
Tomasz Klebba Data aktualizacji:
17 wrz 2013, godz. 09:03